Često postavljana pitanja: kupovina

P: Kako mogu naručiti proizvod?
O: Proizvod možete naručiti putem naše online trgovine www.herba-laboratorij.hr. Pritom je potrebno registrirati se kako novi korisnik te napraviti narudžbu.

P: Mogu li naručiti telefonom?
O: Naravno, narudžbu koja se dostavlja na području Republike Hrvatske, možete napraviti i putem telefona na broj 01 2342 083 svakim radnim danom od 9:00 do 16:00 sati.

P: Kako se mogu registrirati?
O: Registrirati se možete kao novi korisnik tako da izaberete korisničko ime i lozinku te popunite sva potrebna polja o adresi, broju telefona, načinima plaćanja i drugo. Prijaviti se možete i putem Vašeg Facebook profila, gdje će sustav automatski povući podatke sa Facebook stranice. Isto tako prijaviti se možete i putem Twittera ili Google Plusa.

P: Ako naručujem telefonski, kako mogu platiti?
O: U ovom slučaju, platiti možete pouzećem. Dakle, plaćate dostavljaču prilikom dostave na Vašoj adresi.

P: Ako danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?
O: Narudžbe ćemo poslati u roku 3 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Ako je željeni artikl na stanju u našoj ljekarni i naručen je do 13 sati, poslat ćemo ga već taj isti dan.

Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radnih dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLS kurirske službe

 

P: Što ako proizvod koji želim naručiti nije odmah raspoloživ?
O: Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo Vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan.

P: Mogu li platiti pouzećem?
O: Da, narudžbe koje šaljemo unutar Republike Hrvatske možete platiti puzećem. Dakle, plaćate dostavljaču prilikom dostave.

P: Šaljete li pakete izvan granica Republike Hrvatske?
O: Za mogućnost dostavue izvan granica molimo da nas kontaktirate na herbalaboratorij1@gmail.com. Dostava za narudžbe izvan Hrvatske obračunava se prema cjeniku kurirske službe

P: Postoji  li minimalan iznos narudžbe?
O: Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.

P: Koliko iznosi poštarina?
O: Dostava za iznos narudžbe ispod 66,36 € (500,00 kn) je 5,04 € (38,00 kn), a za otoke 5,97 € (45,00 kn), dok je za iznose narudžbe iznad 66,36 € (500,00 kn) besplatna. Cijena dostave jedinstvena je za sva mjesta unutar granica Republike Hrvatske.

P: Proizvod je oštećen/neispravan/ krivo poslan. Mogu li ga reklamirati?
O: Naravno. U roku od 24 sata od primitka pošiljke uvažit ćemo reklamacije uz predočenje računa i to u slučaju krivo poslane pošiljke, oštećene pošiljke ili ako artikl ne odgovara standardima proizvođača.