Često postavljana pitanja: kupovina

P: Kako mogu naručiti proizvod?
O: Proizvod možete naručiti putem naše online trgovine www.herba-laboratorij.hr. Pritom je potrebno registrirati se kako novi korisnik te napraviti narudžbu.

P: Mogu li naručiti telefonom?
O: Naravno, narudžbu koja se dostavlja na području Republike Hrvatske, možete napraviti i putem telefona na broj 01 2342 083 svakim radnim danom od 8:30 do 16:00 sati.

P: Kako se mogu registrirati?
O: Registrirati se možete kao novi korisnik tako da izaberete korisničko ime i lozinku te popunite sva potrebna polja o adresi, broju telefona, načinima plaćanja i drugo. Prijaviti se možete i putem Vašeg Facebook profila, gdje će sustav automatski povući podatke sa Facebook stranice. Isto tako prijaviti se možete i putem Twittera ili Google Plusa.

P: Ako naručujem telefonski, kako mogu platiti?
O: U ovom slučaju, platiti možete pouzećem. Dakle, plaćate dostavljaču prilikom dostave na Vašoj adresi.

P: Ako danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?
O: Narudžbe ćemo poslati u roku 3 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Ako je željeni artikl na stanju u našoj ljekarni i naručen je do 13 sati, poslat ćemo ga već taj isti dan.

Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radnih dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLS-a:

https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke

P: Što ako proizvod koji želim naručiti nije odmah raspoloživ?
O: Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo Vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan.

P: Mogu li platiti pouzećem?
O: Da, narudžbe koje šaljemo unutar Republike Hrvatske možete platiti puzećem. Dakle, plaćate dostavljaču prilikom dostave.

P: Šaljete li pakete izvan granica Republike Hrvatske?
O: Da, pakete Vam možemo poslati i izvan granica Republike Hrvatske. Troškovi dostave u tom slučaju iznose 100 kuna i plaćanje je moguće samo internet bankarstvom.

P: Postoji  li minimalan iznos narudžbe?
O: Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.

P: Koliko iznosi poštarina?
O: Dostava za iznos narudžbe ispod 300 kuna je 23,90 kune, dok je za iznose narudžbe iznad 300 kuna besplatna. Cijena dostave jedinstvena je za sva mjesta unutar granica Republike Hrvatske.

P: Proizvod je oštećen/neispravan/ krivo poslan. Mogu li ga reklamirati?
O: Naravno. U roku od 24 sata od primitka pošiljke uvažit ćemo reklamacije uz predočenje računa i to u slučaju krivo poslane pošiljke, oštećene pošiljke ili ako artikl ne odgovara standardima proizvođača.